مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : maryam

بازار آراستا استانبول

 

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول نزدیک موزه موزائیک و پشت مسجد آبی می باشد این بازار از جمله بازارهای خوب استانبول محسوب می شود و در بخش قدیمی شهر زیبای استانبول قرار گرفته است . در قرن هفدهم میلادی و در دوره حکومت عثمانی بازار آراستا استانبول ساخته شده است . این بازار از ابتدا برای نگهداری و مراقبت از اسب بوده است . بازار آراستا استانبول مرکز خریدی ارزان در ترکیه می باشد. این بازار قدیمی صنایع دستی مختلفی دارد . بازار آراستا استانبول تقریبا چهل باب مغازه در مجاور خیابان دارد. در این محل دست فروشان نیز وجود دارد و صنایع سنتی و دستی را برای مسافران تور استانبول برای ارائه گذاشته اند.

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

بازار آراستا استانبول

 منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول در منطقه نشان تاشی و نزدیک به محدوده منطقه تکسیم قرار گرفته است . منطقه نشان تاشی استانبول از بافت شهری قدیمی و تاریخی می باشد . برای اقامت از جمله منطقه های گران و لوکس استانبول می باشد و  بوتیک های مارک و با قیمت بالا و معروف مانند:  لویی ویتان ، گوچی ،  شانل و دیگر مارکهای معروف در منطقه نشان تاشیاستانبول شعبه برای فروش دارند. این منطقه رستوران و کافه زیاد دارد که می توانید بعد از خرید در مرکز خرید نشان تاشی استانبولاز این رستورانهای و کافه ها استفاده کنید و استراحت نمایید.

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

 

منبع : مراکز خرید استانبول

 

 

 

مرکز خرید جواهر استانبول

مرکز خرید جواهر استانبول در سال 2005 در پانزدهم اکتبر تاسیس شده مرکز خرید جواهر استانبول با مدیریت هلدینگ جواهر بنا شد و سهام آن با مالکان کویتی به یک شرکت انگلیسی واگذار شد ،مرکز خرید جواهر استانبول بوسیله شرکت معماری و طراحی امریکایی مینورو انجام شده است.مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است، از جمله بزرگترین مرکز خرید در اروپا و ششمین مرکز خرید بزرگ در دنیا می باشد و در میان گردشگران و مسافران تور استانبول جذابیت ویژه ای دارد. تقریبا در مرکز خرید جواهر استانبول می توانید بیشتر مایحتاج خود را خریداری نمایید. در این مرکز خرید اکثر مارهای مشهور بین المللی مانند : آدیداس , ماسیمو دوتی , لیوایز , اسپریت , بنتون و... وجود دارند و با مترو استانبول که از مرکز شهر استانبول آغاز می شود می توانید استفاده نمایید و در ایستگاه دوم پیاده شوید که خروجی مترو در زیر زمین مرکز خرید جواهر استانبول می باشد و به راحتی در دسترس است. مرکز خرید جواهر استانبول دارای معماری شیک و جذاب و راهروهای دیدنی , سیستم روشنایی عالی و تهویه هوای پیشرفته , بالا بودن امنیت و نظافت گردشگران و مسافران تور استانبول جذب این مرکز خرید شده اند. بزرگی مرکز خرید جواهر استانبول به اندازه ای است که دارای شهر بازی سر پوشیده و مدرن می باشد, طبقه ای مخصوص غذاهای متنوع و خوشمزه از نقاط مختلف دنیا , نمایش فیلم های روز دنیا می باشد که مقام اول را به لحاظ مساحت و داشتن تفریحات در ترکیه را به خود اختصاص داده است.

مرکز خرید جواهر استانبول

منبع : مراکز خرید استانبول

مطالب مرتبط :





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول , ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 مرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: